hand made
Facebook

Regulamin - sposób zamówienia

Dokument ten określa zasady dokonywania zakupów w internetowym sklepie SANDALIA.

Witryna internetowa SANDALIA dostępna pod adresem http://www.sandalia.pl jest własnością firmy SANDALIA – Marta Zarzycka z siedzibą w Brzeszczach przy ul. Dębowej 3. NIP: 549-214-18-60, Regon: 122549390.

POSTANOWIENIA OGÓLNE
• Ceny towarów w SANDALIA  zawierają podatek VAT.
• Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży.
• Sprzedaż jest każdorazowo dokumentowana paragonem. Na życzenie Kupującego wystawiamy faktury VAT.
• Kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

SPOSOBY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
• Podstawowym warunkiem dokonania zakupu jest złożenie zamówienia. W internetowym sklepie SANDALIA zamówienia można składać w następujący sposób:
1. poprzez poprawne złożenie zamówienia na stronie internetowej sklepu – klikając w link „zamawiam” znajdujący się przy opisie towaru. Każdy produkt należy zamówić oddzielnie, płacąc później kwotę łączną za wszystkie wybrane produkty. Po wybraniu modelu i rozmiaru należy postępować zgodnie z instrukcjami, które umieszczone są na stronach sklepu,
2. wypełniając formularz zamówienia należy wpisać następujące dane: numer modelu, rozmiar i ilość wybranych produktów oraz dane kupującego (imię, nazwisko, adres zamieszkania) i adres dostawy, jeśli jest inny niż adres zamawiającego,
3. telefonicznie pod nr +48 600 884 269 podając następujące dane: numer modelu, nazwę, rozmiar i ilość wybranych produktów oraz dane kupującego (imię, nazwisko, adres zamieszkania) i adres dostawy, jeśli jest inny niż adres zamawiającego.
• Po złożeniu zamówienia obsługa sklepu skontaktuje się z Zamawiającym w celu potwierdzenia zamówienia,
• Złożenie zamówienia wymaga podania danych osobowych – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych", nasi klienci mają możliwość wglądu do przechowywanych danych, ich poprawiania lub usunięcia. Dane uzyskane w trakcie rejestracji zbierane są wyłącznie w celu realizacji zamówień.
Dane klientów nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom w celach innych niż realizacja złożonych zamówień.

CENY I KOSZTY DOSTAWY
Na całkowity koszt zakupu towaru w internetowym sklepie SANDALIA składa się cena produktu oraz koszt dostawy. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu płatności.
Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem kuriera Poczty Polskiej. Można wybrać sposób dostawy do punktu. Należy wówczas podać taką informację w uwagach podczas wypełniania formularza zamówienia. Za pośrednictwem poczty, punktami odbioru mogą być: Żabka, Ruch oraz placówka poczty.
Koszt wysyłki to:
• 14 zł – płatność z góry przelewem na podane konto bankowe
• 21 zł – płatność za pobranie przy odbiorze przesyłki

SPOSOBY PŁATNOŚCI
W SANDALIA za dokonane zakupy można zapłacić w następujący sposób:
• płacąc dostawcy przy odbiorze przesyłki,
• dokonując przedpłaty bezpośrednio na konto w Alior Banku na nr konta: 28 2490 0005 0000 4530 7656 2842
 • gotówką przy odbiorze osobistym.

TERMINY DOSTAWY
Na termin dostawy składa się czas kompletacji zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki. Czas realizacji to około 5 dni roboczych.

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA, ZWROTY
• Złożone zamówienie może zostać anulowane przez Kupującego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej do czasu wysyłki paczki.
• Zamówienie zostanie automatycznie anulowane po upływie 7 dni od daty złożenia w przypadku, kiedy Kupujący wybrał jako płatność wpłatę na konto i wpłaty tej nie dokonał.
• Kupujący ma prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
• Warunkiem przyjęcia zwrotu jest przesłanie do SANDALIA towaru nieposiadającego śladów użytkowania oraz dowodu zakupu w terminie 10 dni od daty odbioru paczki.
• Kupujący ponosi koszty przesyłki zwracanego towaru
• W przypadku, gdy zakup był udokumentowany fakturą VAT, zamiast paragonu fiskalnego do formularza zwrotu należy dołączyć kopię faktury.
• Zwrot wartości towaru zostanie dokonany na konto wskazane przez Kupującego w terminie do 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu przez obsługę sklepu.

GWARANCJA, REKLAMACJE
• Gwarancja obejmuje ujawnione wady i uszkodzenia produktu powstałe na skutek użycia niewłaściwych materiałów lub wad produkcyjnych.
• Wraz z reklamowanym obuwiem prosimy o dołączenie dowodu zakupu.

WAŻNE: Nie uważa się za wadę takiej zmiany, której powodem jest naturalne zużycie obuwia np.
• starcie spodów obuwia
• wytarcia wkładek i wyściółek
• odkształcenia spowodowane dopasowaniem obuwia do stopy
• odbarwienia będące skutkiem przemoczenia lub przepocenia
• niewłaściwe użytkowanie, niedostateczna pielęgnacja
• naturalne zmiany materiału, z którego towar został wyprodukowany
• obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział (art.7 ustawy z dnia 27.VII.2002 r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz.U. Nr 141, poz.1176). Wady jawne – za wadę jawną uważa się taką, która może być stwierdzona po dokładnym obejrzeniu produktu przez konsumenta
• uszkodzenia spowodowane przez użytkownika bądź osoby trzecie.

Czas trwania reklamacji ok 14 dni od daty dostawy paczki do sklepu.
Reklamowany produkt, wraz z adresem kontaktowym i numerem telefonu i dokładnym opisem wady, należy przesłać na adres naszej firmy na własny koszt. Reklamacje dotyczące różnicy wyglądu produktów zamówionych z otrzymanymi, w szczególności różnic odcieni i barw, jakie wynikają z różnic ustawień parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji produktu.

 
Złożenie zamówienia w sklepie internetowym SANDALIA oznacza akceptację postanowień regulaminu.