hand made
Facebook

Regulamin - sposób zamówienia

Dokument ten określa zasady dokonywania zakupów w internetowym sklepie SANDALIA.

Witryna internetowa SANDALIA dostępna pod adresem http://www.sandalia.pl jest własnością firmy SANDALIA – Marta Zarzycka z siedzibą w Brzeszczach przy ul. Dębowej 3. NIP: 549-214-18-60, Regon: 122549390.

POSTANOWIENIA OGÓLNE
• Ceny towarów w SANDALIA  zawierają podatek VAT.
• Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży.
• Sprzedaż jest każdorazowo dokumentowana paragonem. Na życzenie Kupującego wystawiamy faktury VAT.
• Kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

SPOSOBY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
• Podstawowym warunkiem dokonania zakupu jest złożenie zamówienia. W internetowym sklepie SANDALIA zamówienia można składać w następujący sposób:
1. poprzez poprawne złożenie zamówienia na stronie internetowej sklepu – klikając w link „zamawiam” znajdujący się przy opisie towaru. Każdy produkt należy zamówić oddzielnie, płacąc później kwotę łączną za wszystkie wybrane produkty. Po wybraniu modelu i rozmiaru należy postępować zgodnie z instrukcjami, które umieszczone są na stronach sklepu,
2. wypełniając formularz zamówienia należy wpisać następujące dane: numer modelu, rozmiar i ilość wybranych produktów oraz dane kupującego (imię, nazwisko, adres zamieszkania) i adres dostawy, jeśli jest inny niż adres zamawiającego,
3. telefonicznie pod nr +48 600 884 269 lub +48 602 254 423 podając następujące dane: numer modelu, nazwę, rozmiar i ilość wybranych produktów oraz dane kupującego (imię, nazwisko, adres zamieszkania) i adres dostawy, jeśli jest inny niż adres zamawiającego.
• Po złożeniu zamówienia obsługa sklepu skontaktuje się z Zamawiającym w celu potwierdzenia zamówienia,
• Złożenie zamówienia wymaga podania danych osobowych – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych", nasi klienci mają możliwość wglądu do przechowywanych danych, ich poprawiania lub usunięcia. Dane uzyskane w trakcie rejestracji zbierane są wyłącznie w celu realizacji zamówień.
Dane klientów nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom w celach innych niż realizacja złożonych zamówień.

CENY I KOSZTY DOSTAWY
Na całkowity koszt zakupu towaru w internetowym sklepie SANDALIA składa się cena produktu oraz koszt dostawy. Koszt dostawy uzależniony jest od ilości zamówionego asortymentu oraz od wybranego sposobu płatności.
Koszt wysyłki jednej pary sandałów to:
• 11 zł – płatność z góry przelewem na podane konto bankowe
• 21 zł – płatność za pobranie przy odbiorze przesyłki
Przy zakupie więcej niż jednej pary, za każdą kolejną parę koszt wysyłki wzrasta o 5 zł.

SPOSOBY PŁATNOŚCI
W SANDALIA za dokonane zakupy można zapłacić w następujący sposób:
• płacąc dostawcy przy odbiorze przesyłki,
• dokonując przedpłaty bezpośrednio na konto w Alior Banku na nr konta: 28 2490 0005 0000 4530 7656 2842
 • gotówką przy odbiorze osobistym.

TERMINY DOSTAWY
Na termin dostawy składa się czas kompletacji zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki. Czas realizacji to około 5 dni roboczych.

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA, ZWROTY
• Złożone zamówienie może zostać anulowane przez Kupującego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej do czasu wysyłki paczki.
• Zamówienie zostanie automatycznie anulowane po upływie 7 dni od daty złożenia w przypadku, kiedy Kupujący wybrał jako płatność wpłatę na konto i wpłaty tej nie dokonał.
• Kupujący ma prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
• Warunkiem przyjęcia zwrotu jest przesłanie do SANDALIA towaru nieposiadającego śladów użytkowania oraz dowodu zakupu w terminie 10 dni od daty odbioru paczki.
• Kupujący ponosi koszty przesyłki zwracanego towaru
• W przypadku, gdy zakup był udokumentowany fakturą VAT, zamiast paragonu fiskalnego do formularza zwrotu należy dołączyć kopię faktury.
• Zwrot wartości towaru zostanie dokonany na konto wskazane przez Kupującego w terminie do 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu przez obsługę sklepu.

GWARANCJA, REKLAMACJE
• Gwarancja obejmuje ujawnione wady i uszkodzenia produktu powstałe na skutek użycia niewłaściwych materiałów lub wad produkcyjnych.
• Wraz z reklamowanym obuwiem prosimy o dołączenie dowodu zakupu.

WAŻNE: Nie uważa się za wadę takiej zmiany, której powodem jest naturalne zużycie obuwia np.
• starcie spodów obuwia
• wytarcia wkładek i wyściółek
• odkształcenia spowodowane dopasowaniem obuwia do stopy
• odbarwienia będące skutkiem przemoczenia lub przepocenia
• niewłaściwe użytkowanie, niedostateczna pielęgnacja
• naturalne zmiany materiału, z którego towar został wyprodukowany
• obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział (art.7 ustawy z dnia 27.VII.2002 r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz.U. Nr 141, poz.1176). Wady jawne – za wadę jawną uważa się taką, która może być stwierdzona po dokładnym obejrzeniu produktu przez konsumenta
• uszkodzenia spowodowane przez użytkownika bądź osoby trzecie.

Czas trwania reklamacji ok 14 dni od daty dostawy paczki do sklepu.
Reklamowany produkt, wraz z adresem kontaktowym i numerem telefonu i dokładnym opisem wady, należy przesłać na adres naszej firmy na własny koszt. Reklamacje dotyczące różnicy wyglądu produktów zamówionych z otrzymanymi, w szczególności różnic odcieni i barw, jakie wynikają z różnic ustawień parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji produktu.

 
Złożenie zamówienia w sklepie internetowym SANDALIA oznacza akceptację postanowień regulaminu.